|
|
2019 eylül 2.83 milyon yolcu
2020 eylül 1.57 değişim -%45
Ocak eylül 2019 23.12 milyon
Ocak eylül 2010 10.87 milyon yolcu
değişim -%53
Doluluk oranı değişimi yıl başından bu yana iç hatlarda -%9 dış hatlarda -%7 civarı olmuş
Bence fena rakamlar değil pegasusun durumu. Ayrıntılar için bugünki kap haberine bakabilirsiniz
Malesef en çok uculan Ukrayna da günlük 5000 Fransa ve İngiltere de 15000 Rusya da 10000 uzeri vaka varken bu rakamlar ikinci planda kalır. Kalıcı iyileşme Lazım.Ben Antalya dan Kharkov a yılda en az 4 defa uçarım. Simdi 9 aydır hiç gitmedim. YTD
Pegasus ve THY nin Eylül ayı verilerine bakınca Pegasus geçen seneki kapasitesinin %55 ini kullanıyor.
THY de %35 ini kullanıyor gözüküyor. (+-%5)
Eylül ayı Ağustos ayı rakamlarına yakın rakamlar ile dengede kaldı.
Yılbaşı öncesi tatil hareketliliği olur ise bir üst bandlar olabilir.
3.çeyrek bilançolarından sonra 2 havayolunda sermaye artırımı ihtimali çok daha yükselecek bence.
Tav ın bir ihtimalide anlaşma yaptığı devletlere sene sonu vermesi gereken ödemeleri yapmamak için Force Major talepleri olur vede kabul edilir ise biraz rahatlar aksi takdirde işi daha zor olabilir.
pgasus thy e göre daha iyi toparlamış. Thy uzak doğu amerika gibi uzun menzilden darbe yiyor zannedersem tek artısı da kargoda geçen yıla göre düşüşün az olması.
Bahdettiğin sermaye artırımı inşalllah olursa bize yarayacak tarzda olur. Eskiden bedelli açıklayan düşerdi son dönemde bedelli olan hisselerin yükselmesi moda.
Sermaye tavanına gore yuzde 400 yapsa o da kasaya giren para 400 milyon yapar.50 milyon usd biraz Uzeri rakam eder.Benim hesap dogru mu?Eger oyleyse atılan tas urkutulen kusa deger mi YTD
|
|
Selamlar herkese... Artık buradayız...
Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir.
Yer İmleri